11/27/10

so so so long journey!

ASSALAMUALAIKUM

penat x hilang lagi nie.tpi gatal jugak tangan nie nk update blog..hehehe

start ari selasa(aku rasa la..haha) aku n family pusing2 satu malaysia....serius! penat kot!

tpi aku gagah kan diri la jugak follow family aku
(ceh padahal suka bebenor..senyum lebar je ^_______________________^)

hanya berbekal hp aku terlalu "mahal" aku nk la jugak share pic mase aku g holiday kannnnn..

ada la dalm 10kali aku charge hp sebb bateri kong..hahahha

KUANTAN PAHANG



mula kan perjalanan dengan baca doa...peh! aku tgk adik aku baca doa..punye la khusyuk..hahhaha
bagus budak nie! ada ciri2 jdi imam muda. :)


mase odw nk g kuantan pahang...singgah petronas jap..then mcm biasa kelaziman bile nk jalan jauh..mesti singgh kedai die kan..kan ..kan.. :)
aku pe lgi..nmpk rocky! terus sebat 1....favourate 2....tpi sekrng hrga dah naek..dlu mase aku kecik2 1hengget je hrga die....


pic nie amik mase kat umah kwn ayah(pahang la kannn...)


kete bnyk berjasa beb! 6 negara die pergi...xada die..xdpt g jauh2...
x dpt jek!!! hahaha...


sekali tgk mcm sama...sama ke???hehehe
kami suka tngkap pic berdua...
my beloved bro..... :)

RANTAU PANJANG KELANTAN



sampi kat kelantan terus singgah kat rantau panjang...
x bape nk excited sbb jln die mcm bhya je.
kambing sepah2...gerun aku drive mase 2..heheheh


mee celur??? 1st time aku dengr agak pelik..sekli rasa mcm soto je.. :)
xada la bnyk beza pun.



sampi kat kedai makan.aku dah pelik.
nape mcm laen je 2 botol nie.....sekli tgk dekt2..made in thailand..hahhaa
x berani aku mkan....was2 je.. :)


pic nie tgkp mase breakfast! tpi yg pelik nya...pi breakfast die nasi campur..
adeiii =_='
aku tye..

aku : adik..(ceh bajet aku tua la kan...hahha) xada nasi lemak ke?
penjual : soori kak.....ada nsi campur je ( baca ng
an loghat kelantan ok..hihihi)

aku : owh yeke........(ngan muka hampa)


sape ckp tudung kat rantau pnjng murah?????????????????sape????????????
bgtahu aku cpt!!!!!!!!!!!!!!
mahal kot....aku beli kat melaka lagi murah...hahhahaha


poyo je budak nie...hehehhehe.....


pandai adik aku tngkap pic nie...... :)
so clever....

GERIK,PENGKALAN HULU PERAK


STOP there!!!!!! No Entry!!!!! :)
muka serius betol...hihihi

posing maut budak nie...hihih

kat depan zon bebas cukai..bebas la sngt...hihi
mhal gak kan.... :)
beli coklat je la....
again..adik aku yg tngkp pic nie..hihihi


SG LALANG,LANGKAWI KEDAH



again..kami berdua kembali!


dalam jeti..odw nk g langkawi.. :)




pemandu pelancong kami.. :)


budak tembam tngkp pic... =_='



sama kan...??? hihihih...
comey betol adik aku nie... :)

bnyk lagi sebernar nya pic nie...tpi line mcm siput yg tggu hayat nk mati je.... :)
so nie je la..aku dpt upload..ok la kan.. :)
drpd x ada lnsung.. :)

Waalaikumussalam.. ^_^v



No comments:

Post a Comment