11/21/09

Ahmad Fitri Yahya

Semalam mase aku on d way nk g tgk movie, terserempak plak ngan mamat nie. mula2 aku x kenal, aku pelik gak, mase drive leh plak membaca, malam plak 2.....nmpk ke????
Dalam hati aku..betol ke mamat nie.......gelap2 pun membaca....betol ikut slogan.."membaca budaya kita" hehehehe....mase drive leh membaca....bahaya2......agak2 la nk membaca pun.....bahaya 2..(ceh mcm la die pakwe aku..hahaha)
Then, aku tgk lagi sekali,wahhhh...ensem gak.......tapi mcm aku kenal je..hahahahha....
aku tgk kali ke-3, sah la memg ahmad fitri yahya pengacara tv3..
peh...memg aku admirer die la..haha..lantak la owg nk ckp pe....aku suke tgk cara die mengacara..ayat die..peh gler power..hahahha... biasa nmpk die kat MHI je...sub3....
Then kereta die kat depan aku(mase aku nmpk die membaca die belah kiri aku..huhuh) kire nya die memotong la....... menguat kan lagi tekaan aku..sah memg die...hah...nk bukti?????? nie aku tunjuk kan.....



ayuh juragan nie, lyric lagu yg beliau tulis untuk Noraniza Idris..huhuhu






zzzoooommmmm.....

No comments:

Post a Comment