11/27/09

saturday = boring!!!!!

Today : wakeup early!!!!!! bagun je dari tido terus g dapur...... cari makanan, tapi hampeh.... breakfast x ada. aku nmpk ada sambal. Hah terus capai tepung nk wat lempeng..hahahahha...
peh cecah sngt smbal memg masukkkkk la....

ari nie terlebih rajin plak....kemas dapur, kemas rumah...fuh!!!!!!!! im tired......
parents xda..sorng2 je kat umah...sub3.....

after mengemas, bukak laptop...tgk facebook...hahahha...2 la keje aku ari2....
maen game... check email..hampeh...email sengal yg aku dpt.....pe kes!!!!!

bhusan tgk facebook, bukak tv.
channel 705 menjadi channel 1st aku bukak...
xada lagu best..tukar channel plak
hampeh........ x citer best..yg ada citer jiwang2, lawak2 bodoh yg manusia cipta....

bukak radio plak.....ada gak lagu best. layan radio sinar beb...memg tngkap leleh la...
actually my sis punye paberet radio 2.. aku dah terikut2.....

arrrggghhh!!!!!! bhusan dowh......2 all my fren ajak2 la aku kuar..sure aku free..hahhaha..promote diri sendiri dowh......

No comments:

Post a Comment