10/30/10

gimme a strenght!

Ada sape2 tahu cmne nk lupakan seseorng yg kiter dah kenal lebih dari 5 tahun????? Cmne kiter nk lupakan saat2 kiter bersama ngan die even benda 2 pahit untuk kiter lupakan..... kite dah sayang owg 2..kiter dah bagi 101% hati kite kat owg 2....the end...... owg 2 mintk kata ptus untuk clash!

Gugur jantung nie.......bagai di siat2.....selama nie kite bagi die kepercayaan untuk hidup mengikut cara hidup die..adakah aku mengongkong or terlalu berprasangka buruk terhadap die...? Adakah aku x ckup sempurna untuk die??

Aku sedar...aku bagaikan langit ngan bumi ngan die......sngt berbeza...dari segi fizikal...dari segi kekeluargaan....dari segi kewangan....

Tapi nape perlu tggu selama 5 tahun lebih baru nk berterus terang... nape selepas 5 tahun baru nk mengungkap kan kata perpisahan......

Maybe betol kata kawan aku..selama 5 tahun ber'couple'....selama 2 la kiter bersama die..tanpa ikatan yg sah....lame2 kedua2 belah pihak berasa bhusan terhadap pasangan masing2....mula berubah hati..mula berubah cinta...dengan kehadiran owg ke-3 yg cukup melebihi dan cukp sempurna berbanding ngan pasangan yg selama 5 tahun bersama ngan die....

mungkin betol ckp mak aku.....lelaki bukan sorng ila...ramai lelaki laen...tpi mak aku xtahu bukan mudah nk melupakan die yg selama nie aku sayang gler babi punye......nk putus?? ckp di mulut tpi kat hati xda sape tahu...

nk cari penganti mungkin susah bagi aku....atau mungkin senang bagi die...aku ngan hidup aku....cuba untuk mem"bz' diri untuk lupa kat die...tpi x boleh!

muka die...kenangan bersama die....selalu je aku ingt...terbayang2....gler akal!

aku tahu aku kena mencuba untuk melupakan die..tpi kenangan bersama die selama 5 tahun lebih, membuatkan aku xleh lupa kat die...macam mane????

aku kena teruskan hidup without him!!!!!!!!!!!!
Ya Allah gimme a strength.....

No comments:

Post a Comment