1/9/11

hangout wif my sis!

ASSALAMUALAIKUM

bosan duduk di rumah? tidak tahu nak hangout ngan sape? anda buntu? saya ada penyelesainya.....jommmmmm g umah akak tersayang..... =)

suke2..akak aku la pling mengerti isi hati ku ini...wahhh gittuuuuu...sggup g wangsa maju semata2 nak hangout ngan akak aku...alaaa setakat s.alam ke wangsa maju apa la ada hal..small matter... =)

then. discuss ngan my sis kat mana nk menghabiskan duti..so ktorng decided...hanya mampu shopping g jlan TAR je la...nk g shopping complex memg haram la..pulus xda...sape2 yg bnyk duit..xtahu nak melabur kat sape...sila la sedekah kat aku cikit.......hahahaha.....cop2...niat nk beli pet still ada lagi nie...sekli lagi..sape yg baek hati...bagi la aku sekor.....hehehe



ok...nie je mampu aku makan time lunch... =)
after 12pm dpt murah kot..heheh..save budget.
hah nk promote cikit nie....shawl ngan ribbon 2 kau beli kat BUTIK EDAST
comeyyy uuoolllsss......nk beli jaket die tpi semua nya fully booked...sedikit kecewa di situ.. =(


malam nya pulak aku g umah uncle aku kat ampang tgk baby comeyyyyy.....geram weiiiii..rasa nak lempang2 je...

hahhhh!!!! niee la my sis yg cuit miut 2...laen kan muka ktorng..hehheeh..tpi badan die kecik cikit aku dari aku..aku nie GEMUK! =)


ok..aku kekok cikit pegang baby nie...hnya dpt bertahan pegang die for 5 minute...x berani lgi..hehehheheh..lgpun x sihat kan *wah alasan mantopppp...


she smile at me ok!!!! hehehe...abah die citer kat aku, tisya nie susah nak senyum then aku sahut cabaran..buat die senyumm.....hah nie la hasil nya..!!!!!!!!!! AKU BERJAYA!!!!
tgk ciap ada lesung pipit uuuoolllsss! i like! =)



bad la jugak...anak sedara aku yg latest x dpt pegang lgi.... =(
die kat johor...xtahu nk pergi bile...dah la temban...geram....gggrrrrr!!!!



pic nie aku amik kat fb abg aku...hehehehe...seeeee.....die senyum tau...ada lesung pipit gittuuuuuu...nama die MUHD SYAFIQ IZUDDIN... =)


there....syafiq ngan my bro.... =)

pesanlilo: duit kering akibat terlalu boros membeli shawl...
pesanlilo: jom makan strawberry...member aku belikan....heheheh
pesanlilo: jom tgk AJL.. =)





Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment