1/4/11

teringin nk bela PET!

ASSALAMUALAIKUM


wahhhh.....1st entri 2011 hohoho..bangga ngan diri sendiri..BOOOOOO...... LOSER....!!!!!! memg loser abis la..!!!!!!! owg laen dah berderet2 post tahun 2011 nie..aku je terhengeh2 nk post 1ST entri..hehehe

lately bz kot.(wah pe benda la yg bz 2) yoooo..alasan x mantop sangt 2...... =) tpi serius dah naek sem nie bz kot..
bz nk beli baju g kuliah...wahh gituuuu..motip sangt...
padahal baju berderet2 kat rak baju....rak baju 2..sampi bengkok dah besi die..hahha...menunjuk kan aku ptut beli rak baru..or.......aku yg ganas pkai rak baju 2.... =)

ok..kena ada azam baru nie...

STOP SHOPPING...START SAVING....

wahhhhhh..boleh la sngt kan....plz some1 tegur if aku terlalu boros...
wahhh gituuuuu. ;)

amboi melalut dah nie......pendahuluan xada kaitan langsung ngan tajuk entri....

tahun 2011 nie terasa nk bela PET la..serius nie..
bukan maen2.. (tgk muka aku serius nie) :|
lantak la owg nk ckp pe...aku nk bela jgak....

susah ke nk jaga pet nie..? owg kata kalu x jaga betol, mereka2 nie cept mati..betol ke?

tpi aku yakin dan confident...atas didikan n jagaan aku..
mereka2 nie leh hidup lebih lame dari biasa....
wahhh gituuuu...hehehhehe.. bnyk pet aku terasa nak bela nie...contoh eh..
(plz encik google bagi aku pic comey2..)

sugar glider....betol kan aku eja...hihihi
comey gler kot mata die.....aish geram dah nie.....
haiwan nie pkwe akak aku penah bela...
amboiiiiiii.demand sangt pet nie tau....nak makan buah buahan je...
xnk buah tempatan nie. die nak buah epal...hohoho...
tpi aku xkisah ko nk makn pe...chicken chop pun aku bagi kaw kaw punye kat ko!
jgn risau..! sebb mata ko yg cute miut 2, aku wat pe je... =)

ARNAB ! comey gler kot die nie...geram tgk telinga die..rsa nk gigit2 je...gggggrrrrrrrr!!
kwn aku ckp, bela pet nie senang je......hah! nak bela jugak!!!!!!!
aku start suka rabbit nie, mase aku kecik2 suka tgk cartoon BUNNY! comey kotttttt!!!

HAMSTER !!!! nk nie jugak!!!!! die nmpk comey bila maen yg mcm wheel 2..pe ek nama kejadah 2?????
haiwan nie pun member aku ada bela..tpi xtahan lama, sebb pet nie cept mati even kiter jaga sebaek mungkin...hahahaha

KURA-KURA! kura2 tau..bukan ninja turtle...hahahhaha
comey kan......lantak la owg nk ckp pe...muka x ada perasan ke...kulit keras ke.....
lantak la...
jnji die comey......then sedia kan tempt cantik untuk die..
wahhh!!!! x sabar nk ada satu!!!!!!!


plzzzzz ...some1 belikan aku sekor...sekor pun jadi la...hehehhehe... serius nie....sape yg bagi aku..aku jaga betol2.........

pesanlilo : bukan setakat hobi jaga benda nie..tpi dpt jugak pahala jaga makhluk Allah nie kan...so renung2 kan...dan...selamat beramal... =)

Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment