12/15/10

H A N G O U T !

ASSALAMUALAIKUM

semlm g jalan2 ngan my beloved fren.... wlpun sekejap tpi syok jugak. plan memg nk tgk movie je.nk shopping?? memg x la..kering sudeehhh.. :) tgk kat MNG ada sale...pelik nya dorang block sape leh masuk..tye pak guard yg ensem (mat bangla) rupa2 nya membership MNG je leh masuk. ptut la sale bukn maen bnyk lgi. untk yg terpilih je.sengal! ok! terbantut nk masuk MNG! tpi silap jugak, kalu aku kenyit mata, goda2 cikit mat bangla 2..sure+pasti+confident aku leh masuk MNG (tggl harapan..)

ok berbalik pada motip aku kuar ngan member aku nk tgk movie...serius citer RAPUNZEL best gler kot...hero dalam citer nie ensem n poyo2..haha..even cartoon pun tpi aku rasa memg ensem mamat cartoon nie..FLYNN RIDER (bukan nama sebenar..)..hohoho nape la ko ensem sngt..even ko sengal+poyo tpi aku tetap tergoda ngan ko..hahaha.ok berangan jap nak jadi mcm RAPUNZEL... :)


hah nie la member aku yg comel lote 2.....hihi...cik naddy..punye la lame nk decided beli eyes liner..nmpk laen nk beli laen..hihi..comel la ko nie nad..aish~

to nad :: laen kali hangout lagi ok? :)

Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment