12/1/10

spend MY time !

ASSALAMUALAIKUM

cuti2 sem nie nk wat pe yeeee????? ^_^ ..then kepala otak aku pikir mcm2 plan..haha...jom jalan jusco sebentar (^____________________________________^)

jalan punye jalan punye jalan (sila repeat seberapa bnyk anda mahu) nmpk POPULAR! yeah!
singgah sat nk cari buku time2 bhusan kat umah....kepala otak memg plan nk cari buku Harry Potter..hampeh! x ada.....pusing punye pusing(sile repeat selagi anda larat) jumpe SUDOKU...yes! buku favorite.. hehehe...and kebetulan sudoku aku abis aku buat! beli baru! :) :) :)



bnyk gler choice....sampi aku pun pening, which 1 d best..hahahha.....then my mum bg options

mak : ila..pe kata ila beli semua...mak belanje...
aku : boleh ke mak?? (ceh dalam hati berbunga2 bahagia....)
mak : yela....ambik je...
aku : trimas.. :)

after g kedai buku......g watsons....aku langkah kaki kanan weiiiii...hahah...operator watsons 2 bgi aku membership card..only RM12....heheheh....bagi aku mcm2 barang free....sape xnk barang free.....:) ciap bagi copun diskaun 100keping.....wow!


adeiiii... inner kemek! =_=!

Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment