12/7/10

s a l e ! s a l e ! s a l e !

ASSALAMUALAIKUM

title nk semangt kan....sale ujung2 tahun biasa la..lgi2 nk raya. x pun Chinese New year... peh punye la sesak.x bernafas aku kat shopping complex..tpi sape x suke sale..bak mai..ckp ngan cheq.....semua suke sale kan..:) especially kaum hawa...betol x? :) kalu x penuh tangan ngan bag barang x sah! semua kedai nk masuk. kalu korang dpt pkwe jenis x kisah ikut korng sana sini.suruh dorng pegangkan sekali barang korng..in case tangan korng x cukup nk bwk brng2...hihihihi.kalu jenis dpt pkwe tggu korng dalam kete.baek xyah la..bwk je ur sis or ur bro shopping lgi senang..mcm aku! :)

ok back 2 basic....chewah. semlm g ushar2 barang.konon2 nk window shopping..tpi hampeh! mesti beli barang punye..kikiki. sale 50% 20% 70% wah!!!!!!!!!!! dpt la aku beli bag! baju! seluar ! hahah..1 set.complete!.ilang istilah window shopping. ushar barang x ingt dunia! masuk kedai mcm2...tgk bil! hah amik ko! 200++..padan muka! +_+

tpi ada satu couple nie.mase 2 kat MNG kalu x silap. memg "sweet" gler la.pkwe die bgi pendapt which 1 baju yg bgus untuk awek die.masing2 bgi pendpt. then pkwe die ciap tggu depan pintu fitting room tggu awek die test baju.peh gentle gler beb! best wooo dpt pkwe mcm 2..xda la si awek terpikir2 nk beli baju pe. at least kalu ada pkwe die, leh la pkwe bgi pendapt cikit2. kalu aku, take 30 minute nk pkir untuk 1 baju je.gler cerewet! dok kat fitting room belek2 baju kat badan. adeii =_=!

wif my sis n my bro.yeah ! ok mcm biasa.. im d driver! sempat lgi bergambar bagai.. :)
perangai ktorng.suke bergambar!



BAG !!!!! bnyk gler! pening aku nk pilih.. so aku pilih mana simple n senang..satu set ngan wallet..yeah!!! :)




penat shopping. g ushar baskin robbins...wah ramai owg kot...ciap beratur bagaiii....adeii =_=!
tpi ada aku kisah! beratur gak...demi 1 scoop ice cream je kot..hihihi.


sweet kan..hahah...xda keje....aku ngan adik aku very very very "sweet couple in d year" :)


malam plak lepak kat crystal bay.makan seafood!!!! sedappppppp!!!!!!!!! :)

mcm xda kaitan je title aku ngan isi kandungan...hahah....yg penting kiter enjoy!!!

Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment