12/12/10

RENUNGAN B'SAMA

ASSALAMUALAIKUM
kali nie entri aku nk serius sikit..emo jap =_=!


Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita dan juga menguji sejauh mana kebodohan kita tetapi dengan menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya akan lebih menjamin dunia dan akhirat....
Ayat nie aku amik dari status owg laen kat fb..b'mkna jugak..juz 4 sharing.. N 4 myself...
gagal sekali bukn bermakna gagal untuk selama2 nya...gagal bercinta x bermakna gagal dalam kehidupan.. memg kite akan di temukan pasangan yg salah terlebih dulu seblm jumpe jodoh yg sebenar untuk kiter.... memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.menjadikannya sebagai iktibar n pengajaran atas kesilapan yg kiter lakukan. lupa kan lalu,mulakan hidup yg baru. maafkan segala kesalahan yg pernah si dia lakukan. aku pun alami benda yg sama..tpi atas berkat famly n sokongan dari rakan2..aku teruskan kehidupan..memaafkan manusia lebih mulia di sisi Allah.right? sesungguhnya CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

aku juz doakan yg terbaek untuk die..2 je aku mampu buat dari jauh. :)

Ampunkan aku ya Allah..sesungguh aku sudah terpesong jauh dariMu.. aku bersyukur dengan pe yg ENGKAU berikan kepadaku.. tenangkan la jiwa ku..lapangkan la dadaku...aminnn...

mode : nk emo jap, nk tenangkan jiwa yg serabut. :(

Waalaikumussalam
.. :)

No comments:

Post a Comment