12/29/10

nape LADIES suka sangt kat MAMAT KOREA?

ASSALAMUALAIKUM

rase2 la kan nape pmpuan suka sngt kat mamat korea nie? nape? nape? nape?

dorng 2 bukn ngurat korng pun..kenyit2 mata, dok sebelah korng semata2 nak tye pkul berapa sekrng (padahal pkai jam), tye korng sorng2 ke kat shopping complex.. mintak no telefon korng mana tahu die leh contact korng sambil makan cengkodok...wahhhh! motip sangt !

ADA AKU KISAH BEB! AKU PEMINAT SETIA MAMAT KOREA KOTTTTT! MOTIP NAK JELES2! AYAT2 TDI MEMG BIKIN GUA PANAS!HAHAHAHA

ok. act ayat tadi 2, member aku yg ckp kat aku. apa ada hal. ko x minat sudah. ko memg xada perasan.hahahaha.. ko nak ckp lelaki xda sorng pun minat korea. yooooo...ko dusta! ada je member2 lelaki aku minat korea. tpi MINAH KOREA la...even x la fanatik sangt kat mamat n minah korea at least mengikuti perkembang dorng yg x bape nk tgk badan dorng kembang pun....hihihi

ok berbalik pada tajuk asal. nape pmpuan suka mamat korea.


1) badan ber'muscle'

hah nie mesti idaman setiap wanita..gituuuuuuuuu =)
korng kalu dpt bf badan ber'muscle' nie, korng akan rasa di 'protect' kan...hahahahah..so kalu dah dpt 2 GRAB je uols....jaga baek2 jgn bagi die lariii
( ^_______________________________)
selamat ! kalu jln kat shopping complex, korng rasa amat berbngga dapt bf mcm 2..
kalu muscle kat perut pun ok gak...hahahaha...
BUNCIT itu SEKSI ! like me! ;p



saya RAIN (sila sebut ala2 iklan sympoo 2) hehehhe
nie veteran dah...aku dah x bape minat..ceh abis madu sepah di buang...
minat kat hero laen yg badan muscle2.. =)

2) muka cute miut..

satu je sebb aku nk tgk citer korea..aku tgk hero die dulu..hahaha..klu cute aku tgk..motif sngtttttttt... =)
then, kalu group tgk muka ada market mula la download video korea 2..semangat beb! even xtahu pe dorg bebel dok nyanyi2 joget2 tpi di sebbkan encem n cuit miut aku gagahkan diri gak nk tgk video klip dorng..ada aku kisah! heheheheh

muka comey2 rasa nak cubit2 je pipi dorng
*wah ada hati

penah la jgak berangan nak bf mcm dorng. peh! memg x ada harapan la kan! perasan lebih !
*mula sedar diri kikiki


TAE YANG...!!!!!!!!!!!!!!!! terima ksih bagi bunga kat i..terharu nie T_T
*berangan la! batang bunga pun x dpt..



owh TOP!!! thanxs a lot dear (wah gituuu..ciap ber'dear')
so fluffy la bear 2....i want! i want!

3) pandai joget2 (kerjasama...hihihi)

korng dengr suara depa..bukn sedap mana pun(wah mcm suara aku sedap) tpi di sebabkan dorng joget ala2 backstreet boy, Boyonce degn Lady Gagap layan la jugak lagu dorng.

nk faham bahasa dorng memg hampeh la..satu haram pun x faham depa dok bebel buat mimik muka yg aku rasa nak lempang2 je sebb comel sangt... =)

kalu tgk dorng performance, menari mesti serentak.....MESTI PUNYE LA! kagum2! kalu group korea yg gurls..peh menari nk seksi2 plak kan...muka pun comel2..rasa nak lempang je...
*sekali lagi nk lempang..amboi sesuka hati nk lempang anak org*


2EN1 comey korng nie...rambut korng memg xleh tahannnnn!

group members paling ramai setakat nie..SUPER JUNIOR..menari mantoppppp, smarttttt...



oloh3..... husband2 aku nie..wat muka comey plak...lempang kang... =) 2PM



pesanlilo ------> terima kasih wahai ENcik Google kerana memenuhi koleksi pkwe2 n husband2 saya! wahhhh gituuuuu!!! perlu ke???? :)

Waalaikumussalam.. :)

No comments:

Post a Comment